13 March 2011

program kembara ke pantai timur

Anda ingin merit yg banyak ?? silalah masok KKPT'11 ..
program kumpul dana bg kt terengganu ..
aku dgn group aku ape lg .. nk laa join ..
modal sendiri .. ape sume sendiri .. kumpul RM600 bg kt MPP ..
haaa !! senak aku dgr .. tp bdk2 aku nk buat ..
so mlm tue ktorg kumpul rmai2 nk pilih laa spe pengerusi,timbalan & bla bla bla .. tau2 je kak izah dh lantik dye jd pengerusi ..
hahaha .. sume xsetuju .. aku xkesah ..
asalkan merit aku ade .. utk aku masok hostel sem depan ..
n then inilah ahli jawatankuasa yg telah dipilih :

Pengerusi
nurhaliza
Timbalan Pengerusi
nurul izzah
Setiausaha
syafinaz
Timbalan Setiausaha
syarifah
Bendahari
maznina
Timbalan Bendahari
syuhadah
AJK
farahdina
aina
ririn
sabira
anis
umi
hahaha .. tau2 je aku yg jd pengerusi .. mcm2
hal jadi dlm group aku nie .. nme group ktorg KETET ..
mane ktorg dpt nme nie ?? bermula dg satu panggilan telefon, satu percakapan, n terciptalah nama ini ! hahaha .. noktah !