27 March 2011

adakah mimpi itu benar ??!

hari nie agak bosan kt umah, rmai buat hal masing2..
jad aku pon wat hal sendiri jugak laa, hahaha
hal aku ialah tido+tgk tv+tido+tgk tv
makin gemuk laa aku, hahaha..kejap lg sudah mau balik ke hostel ter"cinta" hahaha, malas nyer nk hadap mak guard tue, menyampah tau ! dh laa berat sebelah, ko pon berat !malas aku nk kutuk ko lebih2 makcik oii ! aku mengenangkan ko dh tua ! paham !
n one more things before aku lupa,
aku asyik mimpi benda yg sama aje..tp keadaannya laen..
contohnya, kwn aku bg hadiah kt aku dlm keadaan mesra, then esoknya pulak aku mimpi kwn aku bg hadiah kt aku but dlm keadaan marah pulak..itu contoh ok..hahaha..
keadaan sebenar mimpi tue xlh laa kasi tau, boleh menjatuhkan ramai pihak..
aku pon xpaham laa,kenape erk??
aku ade wt salah ke?? ape maksud mimpi tue haa??