31 January 2011

merasai angin bayu di Kelantan ,,,

Dah lame rasenye x balik kg kt kelantan .. 
last balik pon time form 3 .. wow !! 
lame tue .. urm sume tgh sibuk packing barang masing2 .. 
barang aku dh lame pack pon ..
cool babe !! urrm atuk,nenek pon follow skali .. 
kali nie balik ramai yg x follow .. 
makteh aku ade exam,paksu aku xde duit lah,
acik aku plak ade keje .. so mak uda aku je yg balik ..
xbestnye .. aku dengar cte now ade perubahan ckit kt kg aku nie ..
urrm ape agaknye ye ?!  tgu & lihat ..
seminggu aku kt sane tanpa FB,line phone cm xbape clear,
toilet luar umah .. xpe laa .. suasana kg .. 
so aku kne kosongkn & sediakn perut 
nk hadap makanan dorg .. =)
nyam nyam ~

MENTARANG
NASI KERABU
                                                            

 
BUDU




                      Kat kg aku ade lembu tau .. so jgn bawak baju warna merah .. 

Pandangan yg menakutkan



 so,nnt dh balik aku cte plak k ..ape yg aku buat at my village ..kt mane aku pergi jenjalan..what ever lorh pape pon
muahh !!